Однією з найважливіших машин, що застосовуються при знесенні споруд, що відслужили свій термін, є екскаватор-руйнівник з різним навісним обладнанням. Це бетоноломи – важкі та потужні механізми, які полегшують та прискорюють руйнування об'єктів на великі уламки. Первинне руйнування будівлі проводять навісними гідроножницями або гідромолотами, що «розрізають» або розбивають стіни та перекриття на великі брили з арматурою всередині. На другому етапі підключаються крашери. Вони дроблять великі шматки більш дрібні і відокремлюють значну частину арматури. Для подальшого вторинного використання матеріалів зносу їх потрібно подрібнити на щебінь та відсів. На цьому етапі використовуються дробарки. Подрібнення провадиться прямо на майданчику зносу.
Поняття crasher перекладається буквально з англійської на російську мову, як зломщик. Крашер – це також начіпне обладнання, яке встановлюється на екскаватор. Він виготовляється у вигляді ножиць з двома або декількома «лезами», які краще назвати щелепами, тому що вони короткі та дуже міцні. Щелепи мають високоміцні сталеві зуби з твердосплавними напайками. Зусилля стиснення забезпечується гідравлічними механізмами та може досягати 150 – 200 тонн. Практика кількох десятиліть показала, що гідропривод це зручний потужний механізм для отримання великих зусиль.
Широке розкриття щелеп – до 800 – 900 мм, довжина до 700 – 900 мм та зусилля стиснення до кількох сотень тонн дозволяють справлятися з усіма видами бетонних конструкцій – найміцніших із усіх, що застосовуються у будівництві.
Різновидом крашерів є кранчери. Це також навісні механізми вторинної руйнації. Вони використовуються для дрібнішого дроблення шматків та уламків споруди. Подрібнені відходи зносу йдуть одразу в дробарку.
До навісного обладнання для зносу відносяться мультипроцесори. Це машини, що мають швидкознімні щелепи в два, три або чотири ряди.В даний час бетоноломи – це ідеальне обладнання для первинної руйнації та подальшої переробки цегляних, блочно- та панельно-бетонних конструкцій, навіть зі сталевою арматурою.
Високоміцні сталі, у тому числі виготовляються крашери, роблять їх досить дорогими. Але вони швидко окупаються високою продуктивністю та швидкістю руйнування будь-яких конструкцій. Один екскаватор з такими ножицями може замінити 15 – 20 осіб із ручним механізованим інструментом. І він виконає роботу швидше, якісніше, без ризику травмування працівників.
Бетоноломи дозволяють максимально використати кінематику екскаватора. До бетоноломів на екскаватор пред'являються низькі вимоги щодо обслуговування.
Проходження шматків бетону через відкриті щелепи гарантує калібрування шматків від 0 до 150 мм для повторного використання бетону та мінімум бетонного пилу.
Хвиляста форма щелеп дозволяє відокремлювати арматуру від бетону.
Корпус виготовлений із високоміцної легованої сталі з твердістю 450 од. по Брінеллю 450HB Hardox та Quard
За останні десятиліття далеко вперед просунулися технології знесення будівель та споруд без вибуху: значно безпечніші, а часто й єдино можливі. Удосконалюються і машини-носія, і навісне обладнання для руйнування. Щорічно світовому будівельному ринку становлять нові розробки. Лідерами у виробництві руйнівної техніки залишаються японці, що активно перебудовують свою країну, але від них намагаються не відстати корейці, фіни, французи. У Росію це обладнання прийшло порівняно недавно, на хвилі зносу п'ятиповерхівок, що відслужили свій вік готелів та перенесення підприємств.
Сучасна техніка для зносу та розбирання будівель має спеціальне обладнання, яке збільшує її можливості. Обладнання екскаватора-руйнівника дозволяє проводити демонтаж п'ятиповерхових - дев'ятиповерхових будинків поетапно, зверху вниз. Це виключає саморуйнування конструкцій під час робіт і забезпечує збереження будівель, що знаходяться поблизу. Це особливо важливо при демонтажі споруд на території підприємств, а також знесення будинків у міських районах із щільною забудовою.
Чому крашери на підшипниках набагато кращі, ніж крашери на втулках?
Спецзапчастина Груп створив, запатентував та ввів у серійне виробництво крашери на підшипниках. Їхній ресурс до заміни лез досягає 40 000 м3. Ресурс крашерів на втулках вбирається у 10 000 м3. Крашер на підшипниках служить до 4-х циклів, а леза можна міняти 4 рази.
У крашерів на втулках після 10 000 м3 потрібна заміна всіх гнізд. Це дорога процедура, що включає наплавлення, заміну «гнізд», розточування.
Підшипники крашерів під пальці 80 та 90 мм потрібно змащувати лише один раз на півроку. Крашери з пальцями 100 мм можна змащувати один раз на два роки.
Якщо Ви під час не змащували крашера, то він пропрацює повністю на сухому підшипнику ще близько 1 місяця. Мастило крашерів на втулках проводиться кожні 3 години, при цьому дати гарантію на крашер неможливо. Якщо екскаваторник забуває змастити крашер або забиваються масляни, крашер на втулках заклинить і станеться поломка пальців і втулок. Іноді у разі може навіть постраждати рукоять екскаватора. Якщо з ладу виходить підшипник, його змінюють без розточування та наплавлення.
Завод ковшів ®️ ставить на крашери цілісні леза зі шведської сталі HARDOX500/QUARD500. Вага лез становить 400 кг. Інші виробники з метою економії встановлюють лише зубчики з Hardox400 або 450. Звертаємо особливу увагу, що сталь Hardox400 і Hardox450 не ставиться на крашери Заводу ковшів. Абразивні властивості цього металу дуже низькі, тому леза швидко сточуються.Деякі виробники пропонують китайський варіант Hardox, який, на жаль, незрівнянний зі шведським за якістю і може луснути будь-якої миті.
У крашері Заводу ковшів ®️ закладено рамний принцип, в якості основних ребер жорсткості використовується цілісний метал (кругляк діаметром понад 200 мм, до якого приварюються всі основні елементи). Кругляки створюють базову жорсткість, для деформації кругляка діаметром 200 мм потрібна потужність понад 2000 тонн. Силові частини крашерів інших виробників виготовляються у кращому разі із тонких труб, недовговічних у використанні. Всі навантаження в такій конструкції приймає він листовий метал. Крашерами Заводу ковшів можна працювати в кар'єрах, дробити каміння до 1200 од. твердість. Завод ковшів розташовується на території Кіровського заводу, може зробити азотацію та термічну обробку металу, а також хімічний аналіз у лабораторії. За 12 років Завод ковшів ®️ продав близько 1000 крашерів на підшипниках, вони є у кожному великому місті України.
Також Завод ковшів не рекомендує придбати бетонолом на екскаватор зі змінними зубами, тому що зуби довго не протримаються. Через точну посадку зуба на нього припадає навантаження понад 100 тонн. Натурні випробування, вироблені Заводом ковшів, показали, що під час дроблення бетону зрізає лезо зуба та його посадку з торця та бічної частини. Тому за один місяць роботи крашер зі змінними зубами стане непридатним. Зуб на болтах при навантаженні 150-170 тонн швидко зрізає.
Крашер — це спеціалізоване обладнання для подрібнення залізничних блоків, панелей, стін, арок, балок, перекриттів. Міцні матеріали та унікальні технічні особливості крашерів роблять їх практично невбивними. Дізнайтесь докладніше про переваги роботи у вібророзпушувачі у наших фахівців.
Ми пропонуємо Вам якісне навісне обладнання, запасні частини та розхідники для колісних екскаваторів ДжейСіБі, Комацу, Хітачі, Катерпілар, Хюндай, Нью Холланд, Кейс, Дусан, Вольво. Колісні екскаватори належать до виду техніки, що відрізняється своєю багатофункціональністю, майже універсальністю. Така особливість дозволяє замість кількох вузьконаправлених машин придбати одну, яка виконує такі самі операції з належними ефективністю та рівнем якості. Щоб ефективність вашої машини була високою, слід подбати про навісне обладнання підходящим під ваші завдання. Наші фахівці підберуть для вас те, що ви шукаєте - надійне навісне обладнання для впевненої роботи.
Зовні бетонолом (крашер бетону) є потужними металевими щелепами з широким кутом розкриття. Завдяки цьому переробка бетону відбувається швидко та якісно, адже обладнання з легкістю справляються із завданням подрібнення великих шматків бетонних конструкцій та відділення арматури.
Бетоноломи нашого заводу відрізняються великою руйнівною силою, високою продуктивністю.
Механический бетонолом-крашер на экскаваторы 12-55 т - оборудование для измельчения ж/б блоков, панелей, стен, арок, балок, перекрытий
Для ответственных деталей корпуса и дробящих зубьев используется сталь: HARDOX (Хардокс) или ее аналоги.
Производим крашеры под 90, 80, 100 и 110 пальцы.
За 12 часов перерабатывает в среднем 250-300 м³ бетона.
Механический крашер применяется:
Для измельчения вторичного бетона;
Отделения арматуры;
Для разрушения несущих балок, плит перекрытий, свай и пр.
Также может зажимать и передвигать куски бетона и арматуры.
Навык эффективного использования бетонолома легко вырабатывается оператором в течение одной рабочей смены,
Бетонолом требует минимального обслуживания, периодичность - вместе с другими узлами экскаватора.
Характеристики
Модель | БМ-15 | БМ-20 | БМ-25 |
БМ-30 |
БМ-40 | БМ-50 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Масса экскаватора, т | 12-18 | 18-25 | 20-28 | 25-35 | 35-45 | 45-55 | |
Глубина захода А, мм | 400 | 500 | 550 | 650 | 750 | 850 | |
Ширина подвижной челюсти В, мм | 450* | 580 | 750 | 780 | 790* | 850* | |
Ширина неподвижной челюсти С, мм | 600* | 720 | 920 | 960 | 1010* | 1100* | |
Макс. раскрытие D | 650 | 950 | 1030 | 1100 | 1300 | 1450 | |
Масса, кг | 750* | 1250 | 1650 | 2200 | 2500* | 2850* |
Бетоноломи мають переваги між конкурентами, тому що наші бетоноломи повністю виготовлені з високоякісної сталі та характеризуються підвищеною міцністю. Є опція змінні зуби і колосальний досвід з виготовлення якісної продукції.
Виготовимо під будь-яку техніку, наприклад: Hitachi, Komatsu, Hyundai, ЕО, Doosan, Terex, Volvo, New Holland, JCB та багатьох інших екскаваторів.
- Бетоноломи дозволяють максимально використовувати кінематику екскаватора;
- Проходження шматків бетону через відкриті щелепи гарантує калібрування шматків від 0 до 150 мм для повторного використання бетону та мінімум бетонного пилу;
- хвиляста форма щелеп дозволяє відокремлювати арматуру від бетону;
- Корпус виготовлений із високоміцної легованої сталі з твердістю 450 од. по Брінеллю 450HB Hardox та Quard;
- Приводяться в дію гідроциліндром роботи ковша;
- Не потрібна жодна модифікація екскаватора, треба тільки приварити плиту під рукояттю екскаватора для з'єднання бетонолому через тягу;
- Пальці входять у вартість;
- Низькі вимоги щодо обслуговування;
Крашер для екскаватора призначений для первинного зносу будівель та споруд. За рахунок гідравлічного здавлювання, пристрій ламає цегляну кладку та бетонні перекриття, «перекушує» арматуру,
діаметром 18-100 мм.
Роботи виконуються максимально акуратно, без шкоди для довколишніх будівель. Тому крашери ідеально підходять для демонтажних робіт, що проводяться в центральній частині міста або неподалік від жвавих.
вулиць та транспортних магістралей. Крім цього, застосування обладнання цієї категорії дозволяє проводити поверховий знесення будівель з одночасним вивозом будівельного сміття з території будівельного майданчика.
Руйнування бетону та залізобетону відбувається за рахунок нагнітання в систему гідравлічної рідини. Залежно від продуктивності гідросистеми екскаватора сила стиснення може досягати 250 тонн.
Цільове застосування
Це навісне обладнання використовується для вирішення наступних завдань:
1. Дроблення бетонних уламків на шматки дрібної фракції;
2. Відділення арматури від бетону;
3. Знесення будівель та споруд;
4. Демонтажні роботи будь-якого рівня складності.
Переваги
* Устаткування швидкознімне, тому встановлюється за лічені хвилини силами одного оператора;
* Гідравлічний привід забезпечує мінімальний рівень шуму та вібрації: