Продавець JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
119 відгуків
Ремонт спецтехніки по всій Україні!
Ми піклуємося про Вас!
Фільтри
Ціна
В наявності
Виробник
Графік роботи
  • Понеділок
    07:0020:00
  • Вівторок
    07:0020:00
  • Середа
    07:0020:00
  • Четвер
    07:0020:00
  • Пʼятниця
    07:0020:00
  • Субота
    07:0020:00
  • Неділя
    07:0020:00
Контакти
+380 (63) 324-61-00
Леонід
+380 (73) 324-61-00
Владислав - Ножі для ковша
+380 (97) 324-60-00
Олексій
JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки
Леонід
Київське шосе, 4, Полтава, Полтавська область, 36000, Полтава, Україна
jcb-parts.com.uajcbparts.info@gmail.com+380633246100 / +380733246100+380633246100 / +380733246100 / +380973246000+380633246100 / +380733246100
+380 (63) 324-61-00
+380 (73) 324-61-00
+380 (97) 324-60-00

Запчастини до трансмісії на екскаватор-навантажувач Caterpillar: 422E, 428E, 432E, 434E, 444E

Трансмісія і Мости

Оперативно поставимо будь-які деталі і вузли трансмісії та мостів: диференціали (шестерні, сателіти, тарілки, конічні пари, планетарні передачі, ...), редуктори, насоси, коробки передач, вали, підшипники, приводні мости, ступиці, муфти, шарніри, рульове управління та інші запчастини для Вашої техніки (екскаваторів, навантажувачів, бульдозерів, грейдерів та іншої спецтехніки) до усіх відомих брендів: Liebherr, JCB, Komatsu, Kubota, Caterpillar, Hanomag, Bobcat, Terex, Volvo, Manitu, Bomag, Wacker, Yanmar, Claas, Zeppelin, Massey Ferguson та інших. Готівковий чи безготівковий (з ПДВ) розрахунок. Гарантія якості.

Трансмісія і мости для спецтехніки

Наша компанія спеціалізується на поставці з країн Західної Європи, Турції та Китаю запчастин трансмісії та мостів до екскаваторів, навантажувачів та іншої спецтехніки. В нашому інтернет-магазині представлені товари даної групи в широкому асортименті, які Ви можете підібрати по каталоговому номеру чи назві, скориставшись фільтром чи пошуком на сайті. Якщо Ви не впевнені в правильному виборі деталей чи виробника або Ви не змогли знайти потрібну Вам запчастину - телефонуйте чи пишіть нашим менеджерам-консультантам, які професійно проконсультують Вас та підберуть потрібні Вам запчастини (за Вашим запитом).
Переваги купівлі запчастин в нашому інтернет-магазині: швидкий підбір, оперативна поставка, гарантія якості, готівковий чи безготівковий (з ПДВ) розрахунок.
Коротко нагадаємо про вузли трансмісії та мостів.

Трансмісія

 

У конструкції трансмісії в якості провідних коліс можуть використовуватися передні, задні, а також передні та задні колеса. Якщо в якості провідних коліс використовуються задні колеса, автомобіль чи техніка має задній привід, а якщо передні – передній привід. Привід на передні та задні колеса мають повнопривідні автомобілі та техніка.

У машин з різними типами приводу конструкція трансмісії має суттєві відмінності як за складом елементів, так і за їх пристроєм.

Трансмісія задньопривідного автомобіля  чи техніки включає послідовно розташовані зчеплення, коробку передач, карданну передачу, головну передачу, диференціал та півосі.

Зчеплення призначене для короткочасного від'єднання двигуна від трансмісії та плавного їх з'єднання при перемиканні передач, а також запобігання переміщенню елементів трансмісії від перевантажень.

Коробка передач служить для зміни моменту, що крутить, швидкості і напряму руху автомобіля, а також тривалого роз'єднання двигуна від трансмісії.

Карданна передача забезпечує передачу моменту, що крутить, від вторинного валу коробки передач на вал головної передачі, розташованих під кутом один до одного.

Головна передача служить для збільшення моменту, що крутить, і передачі його на півосі провідних коліс. На задньопривідних автомобілях застосовується гіпоїдна головна передача (осі шестерень не перетинаються).

Диференціал призначений для розподілу моменту, що крутить, між провідними колесами. Він дозволяє півосям обертатися з різними кутовими швидкостями, що потрібно при повороті автомобіля.

Трансмісія передньопривідного автомобіля на відміну від задньопривідного має шарніри рівних кутових швидкостей та приводні вали (напівосі). На передньопривідних автомобілях головна передача та диференціал розміщуються у картері коробки передач.

Шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУС) служать передачі крутного моменту від диференціала до провідним колесам. У конструкції трансмісії використовується, як правило, два шарніри для з'єднання з диференціалом (внутрішні шарніри) та два шарніри для з'єднання з колесами (зовнішні шарніри). Між шарнірами розміщуються приводні вали.

Трансмісія повнопривідних автомобілів може мати різні конструкції. Спільно вони утворюють системи повного приводу.

 

Диференціал

Диференціал (від лат. differentia - різниця, відмінність) - механізм у складі трансмісій транспортних і (рідше) технологічних машин з передачі потужності за допомогою обертання з одночасним розподілом єдиного потоку потужності на два диференційно пов'язаних або підсумовуванням двох незалежних потоків потужності в один. Особливість диференціала і зміст його терміна в тому, що розподіл/підсумовування потоків потужності цей механізм виробляє саме диференціально: кожен з двох вихідних/вхідних потоків може в будь-який час отримувати/давати від 0 до 100% потужності щодо єдиного на вході/виході (з поправкою на ККД диференціала), а співвідношення цих потужностей між собою може бути будь-яке в межах цих 100%.

У канонічному чисто механічному вигляді є планетарну передачу, що складається з одного простого триланкового плоского або просторового планетарного механізму без будь-яких керуючих елементів (гальм або фрикціонів). Фактичні диференціали, виходячи зі своїх завдань у трансмісії, можуть бути доповнені планетарними рядами та керуючими елементами. Однак останнім часом набули поширення суто фрикційні пристрої, що випалюють функції диференціала - віскомуфти.

На відміну від потужності та кутової швидкості обертання крутний момент диференціалом ділиться жорстко та незмінно. Звідси такі терміни як симетричний диференціал (момент ділиться у співвідношенні 50/50) чи несиметричний (момент ділиться у будь-яких нерівних співвідношеннях). При підсумовуванні моменти, що крутять, на диференціалі також складаються в один за певними принципами.

З точки зору механіки, будь-який диференціал має два і лише два ступені свободи. Механізм, що виконує функції диференціалу і має три ступені свободи, правильніше називати подвійним диференціалом (чотири потрійним, і так далі).

 

Призначення диференціалу

Необхідність застосування диференціала в конструкції приводу автомобілів обумовлена ​​тим, що зовнішнє колесо при повороті проходить довшу дугу, ніж внутрішнє. Тобто при обертанні провідних коліс з однаковою швидкістю поворот можливий тільки з пробуксовкою, а це негативно позначається на керованості та сильно підвищує знос шин.

 

Призначення диференціалу в машинах:

  • дозволяє провідним колесам обертатися з різними кутовими швидкостями;
  • нерозривно передає крутний момент від двигуна на провідні колеса;

У випадку єдиного приводного колеса або окремого двигуна для кожного з провідних коліс не потрібно диференціал. У конструкції ралійних автомобілів іноді диференціал намертво блокують (заварюють), жорстко зв'язуючи колеса провідної осі - це припустимо, тому що на гравії або снігу в ралі повороти проходять тільки із занесенням. Також диференціал відсутній у конструкції картів, при цьому гнучкість їх рам зазвичай дозволяє вивішувати заднє колесо з внутрішньої сторони повороту без відриву передніх коліс від траси. У веломобілях з ведучою віссю замість диференціала часто застосовуються простіші і доступніші тріскачки (обгонні муфти) в колесах - такий привід допускає обертання коліс на провідній осі з різною швидкістю, але при цьому весь момент передається тільки на те колесо, яке повільніше обертається.

 

Пристрій диференціалу    

Класичні автомобільні диференціали засновані на планетарній передачі:

Карданний вал через конічну зубчасту передачу передає обертання на корпус диференціала. Корпус диференціалу через незалежні один від одного шестерні (сателіти) обертає півосі. Таке зачеплення має не одну, а два ступені свободи, і кожна з півосей обертається з такою швидкістю, з якою може. Постійна лише сумарна швидкість обертання півосей.

 

Розташування диференціалу

На автомобілях з однією провідною віссю диференціал розміщується на провідній осі.

На автомобілях із здвоєною провідною віссю два диференціали, по одному на кожній осі.

На автомобілях з повним приводом, що підключається, по одному диференціалу на кожній осі. На таких машинах не рекомендується їздити дорогами із щільним покриттям із включеним повним приводом.

На автомобілях з постійним повним приводом є три диференціали: по одному на кожній осі (міжколесний) плюс один розподіляє крутний момент між осями (міжосьовий).

При трьох або чотирьох провідних мостах (колісна формула 6 × 6 або 8 × 8) додається ще міжвізковий диференціал.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner