Продавець JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
127 відгуків
Ремонт спецтехніки по всій Україні!
Ми піклуємося про Вас!
Графік роботи
  • Понеділок
    07:0020:00
  • Вівторок
    07:0020:00
  • Середа
    07:0020:00
  • Четвер
    07:0020:00
  • Пʼятниця
    07:0020:00
  • Субота
    07:0020:00
  • Неділя
    07:0020:00
Контакти
+380 (63) 324-61-00
Леонід
+380 (73) 324-61-00
Владислав - Ножі для ковша
+380 (97) 324-60-00
Олексій
JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки
Леонід
Київське шосе, 4, Полтава, Полтавська область, 36000, Полтава, Україна
jcb-parts.com.uajcbparts.info@gmail.com+380633246100 / +380733246100+380633246100 / +380733246100 / +380973246000+380633246100 / +380733246100
+380 (63) 324-61-00
+380 (73) 324-61-00
+380 (97) 324-60-00

Плавають обороти, глухне екскаватор JCB JS330LC.

Плавають обороти, глухне екскаватор JCB JS330LC.
Гусеничний екскаватор JCB JS330LC Гусеничний екскаватор JCB JS330LC
  • Комп'ютерна діагностика екскаватора
  • Перевірка датчика положення дросельної заслінки JCB (Throttle Position Sensor)
  • Структурна схема електронного блоку управління ECU-1
  • Перевірка цілісності електропроводки, джгута.
  • Ремонт контролера EECU1 екскаватора JCB 332/K6848, 728/35700

Гусеничний екскаватор JCB JS330LC. Клієнт скаржиться на проблему з обертами двигуна. Після запуску, через хвилин 15...20, оберти починають мимоволі підніматися чи опускатися. Іноді обороти на екскаваторі перестають регулюватися, двигун працює на холостому ходу, а іноді й зовсім глухне.

На екскаваторі встановлений двигун Isuzu AA-6HK1XQB-01 з механічним ТНВД та електронним регулюванням оборотів.

Двигун Isuzu AA-6HK1XQB-01 Двигун Isuzu AA-6HK1XQB-0

Узгоджуємо з клієнтів час для виїзду, оформляємо заявку та виїжджаємо на місце. По приїзду спершу опитуємо клієнта про цю несправність, з'ясовуємо нюанси у поведінці техніки та приступаємо до пошуку несправності. Для початку подивимося помилки, які відображаються на екрані монітора у разі несправності.

Монітор JCB 728/19700 Монітор JCB 728/19700

На дисплеї жодних несправностей не виявлено. Далі підключаємо комп'ютер до діагностичного роз'єму, що знаходиться за сидінням оператора і запускаємо програму діагностики ServiseMaster , вона нам допоможе виявити цю несправність, прочитати помилки і подивитися поточні параметри роботи двигуна і електроніки.

Діагностичний роз'єм JCB deutz 9 pin Діагностичний роз'єм JCB deutz 9 pin

Комп'ютерна діагностика екскаватора

Запускаємо саму програму і в головному меню заходимо до папки “діагностика”. Проводимо перевірку поточних параметрів, значень, показань датчиків, вимірювальних пристроїв.

Програма для діагностики техніки JCB ServiceMaster Програма для діагностики техніки JCB ServiceMaster

У параметрах роботи двигуна вибираємо вкладку управління приводом ТНВД та регулювання обертів.

Плавно обертаємо ручку регулювання обертів від мінімального до максимального значення, щоб переконатися у працездатності.

Ручка регулювання обертів JCB Ручка регулювання обертів JCB

При обертанні ручки регулювання значення Throttle Set Dial повинні змінюватися в межах від 200 до 4500. Цей показник відображається на екрані.

ServiceMaster, перевіряємо параметр Throttle Set Dial ServiceMaster, перевіряємо параметр Throttle Set Dial

Якщо показання ( Throttle Set Dial) на екрані комп'ютера змінюються пропорційно до зміни положення ручки регулювання обертів – це свідчить про те, що регулятор обертів у нас справний і потрібно перевіряти виконавчу частину. Сигнал з регулятора обертів надходить на електронний блок управління ECU1 728/35700 JCB-HP за сидінням оператора. Електронний блок керування аналізує сигнал і в залежності від положення ручки регулювання обертів подає ШІМ PWM) сигнал на електронний гідравлічний клапан (виконавчий механізм) Throttle Control Valve.

Принципова схема керування оборотами екскаватора JCB Принципова схема керування оборотами екскаватора JCB

На тягах, керованих гідравлічним клапаном, встановлено датчик положення ( Throttle Position Sensor) , який вимірює поточне значення приводу ТНВД. Тяги у свою чергу рухають шток ТНВД і обороти двигуна змінюються у більшу чи меншу сторону. Оберти будуть змінюватися, лише якщо ECU1 728/35700 JCB-HP побачить поточне значення з датчика положення приводу (зворотний зв'язок). Якщо з якоїсь причини відмовить датчик ( Throttle Position Sensor) або видаватиме невірні свідчення, то й оберти плаватимуть, зависатимуть.

Перевіряємо показання зворотного зв'язку з датчиком положення приводу ( Throttle Position Sensor).

Параметр Throttle Position Sensor не змінюється, дорівнює нулю! Параметр Throttle Position Sensor не змінюється, дорівнює нулю!

При максимальному значенні ручки регулювання обертів у кабіні значення Throttle Position Sensor не змінюється. Який можна зробити висновок?

  1. Несправний датчик положення приводу, датчик дросельної заслінки ( Throttle Position Sensor) STEER ELOBAU SENSOR 716/30179, 716/30180 JCB
  2. Несправна електропроводка. Замикання, обрив, окислення джгутів та роз'ємів.
  3. Неисправен блок управления ECU1 728/35700 JCB-HP

За словами клієнта, він вже змінював датчик положення приводом ( Throttle Position Sensor) . Після заміни датчика проблема на кілька днів зникла, але знову з'явилася.

Датчик положения привода ANGLR SENSOR ELOBAU Датчик положения привода ANGLR SENSOR ELOBAU

Датчик розташований у задній частині екскаватора. До нього підключаються тяги та електронний гідравлічний клапан, керований ШИМ сигналом.

Датчик дросельної заслінки (Throttle Position Sensor) STEER ELOBAU SENSOR 716/30179, 716/30180 JCB  Датчик дросельної заслінки ( Throttle Position Sensor) STEER ELOBAU SENSOR 716/30179, 716/30180 JCB

Перевірка датчика положення дросельної заслінки JCB ( Throttle Position Sensor )

Для початку переконаємось у працездатності самого датчика. Перевірити його досить просто, для цього спочатку його потрібно зняти і подати харчування на датчик. Обертаючи шток датчика у той чи інший бік вихідний сигнал повинен змінюватися в межах від 0 до 5 вольт. У разі зміни сигналу не відбувалося, датчик 100% непрацездатний.

Розпинування роз'єму датчика положення дросельної заслінки +5, сигнал, маса Розпинування роз'єму датчика положення дросельної заслінки +5, сигнал, маса

До датчика положення приводом ( Throttle Position Sensor) підходять три дроти. +5 вольт, сигнал та маса. Заміряємо сигнали на роз'єм датчика, що надходять з ECU1 728/35700 JCB-HP.

Знімаємо роз'єм із датчика і за допомогою мультиметра вимірюємо напругу.

Схема підключення датчика Throttle Position Sensor Схема підключення датчика Throttle Position Sensor

Маса +5 вольт у нас присутня, а ось опорна напруга на сигнальному проводі скаче від 3 вольт до 7. Це вже дивна картина. Можливо, десь йде замикання проводки на плюс? Або несправний сам блок ECU1 728/35700 JCB-HP

Перевіряємо цілісність електропроводки від датчика положення до блоку ECU1 728/35700 JCB-HP. Блок керування знаходиться за сидінням оператора.

Розташування ЕБУ ECU1 за сидінням оператора Розташування ЕБУ ECU1 за сидінням оператора

Для того, щоб дістатися до блоку, потрібно зняти пластиковий кожух з повітропроводами. Відкручуємо сім болтів кріплення кожуха та знімаємо його.

Структурна схема електронного блоку управління ECU-1

Розглянемо структурну схему електронного блоку управління ECU-1 .

Блок-схема електронного блоку керування ECU-1  Блок-схема електронного блоку керування ECU-1

Блок управління ECU1 728/35700 JCB-HP контролює вхідні (INPUT) сигнали, що надходять з датчиків (SENSOR) , перемикачів (SWITCHES). Керує виконавчими механізмами, соленоїдами (SOLENOIDS) . Включає лампи освітлення (LAMPS) , а також контролює роботу двигуна. Сигнали, що обробляються цим блоком, надходять по CAN лінії зв'язку (NETWORK) на монітор і у разі появи якихось несправностей дисплей відображає помилки.

Контролер JCB ECU1 728/35700 JCB-HP Контролер JCB ECU1 728/35700 JCB-HP

Перевірка цілісності електропроводки, джгута.

Сигнали з датчика надходять на роз'єм "A" електронного блоку ECU1 728/35700 JCB-HP . Відкручуємо шестигранником роз'єм і перевіряємо напругу на сигнальному дроті - вона дорівнює нулю. Далі робимо перевірку цілісності проводів від блоку до датчика. Провід SG, WG, S до блоку цілі, так само провантажуємо ці дроти потужною лампочкою, для виключення поганого контакту, окислення, обламування проводів.

Розпинка контролера ECU1 728/35700 JCB-H (роз'єм "A") Розпинування контролера ECU1 728/35700 JCB-H (роз'єм «A»)

Важливе правило при перевірці ланцюгів силовою лампою навантаження - це відключення блоків, датчиків що знаходяться на лінії перевірки.

У разі ремонту електропроводки наша бригада фахівців завжди готова на виїзді відремонтувати несправний джгут, для цього в нашому арсеналі завжди є потрібні дроти та витратні матеріали. Також ми даємо ГАРАНТІЮ на проведений ремонт джгутів!

За результатом перевірки - дроти на техніці справні, ось тільки при приєднанні роз'єму "А" ми спостерігаємо все-таки плаваючу напругу від 3 до 7 вольт. Для більш точної перевірки датчика положення можна підключити спеціальний прилад з банком опорів для емуляції сигналу. Так і робимо. Підключаємо прилад замість датчика положення та подаємо опорний сигнал порядку 1.5…3 вольта на сигнальний висновок.

Емулятор різних сигналів з банком опорів Емулятор різних сигналів з банком опорів

Повторно підключаємося до техніки та у програмі ServiceMaster перевіряємо показання параметра Throttle Position Sensor. Крім цієї процедури у програмі є багато інших перевірок. Можна подивитися вхідні значення з різних датчиків, перевірити роботу виконавчих механізмів, стан гідравліки та роботу двигуна загалом.

Параметр Throttle Position Sensor при подключенном эмуляторе Параметр Throttle Position Sensor при подключенном эмуляторе

Значення Throttle Position Sensor на екрані комп'ютера дорівнюють нулю. Підключаємо мультиметр у режимі вимірювання напруги та чіпляємо його безпосередньо до сигнального дроту на роз'ємі “A” блоку керування. Просимо партнера плавно змінювати вихідний сигнал з емулятора від 1.5 до 2 вольт, а самі стежимо за зміною напруги на мультиметрі.

Ремонт контролера EECU1 екскаватора JCB 332/K6848, 728/35700

Вхідна напруга, що подається з емулятора, приходить на блок керування. Сам блок зміну сигналу ніяк не реагує. Робимо висновок, що електронний блок керування несправний і його ремонт. Відкручуємо за допомогою шестигранника 3 болти кріплення блоку та знімаємо його.

Контролер ECU1 728/35700 JCB-HP Контролер ECU1 728/35700 JCB-HP .

Після відкриття блоку управління та перевірки його було виявлено кілька несправних елементів, що відповідають на вхідний сигнал датчика положення

Наша компанія виробляє високоякісний ремонт електронних блоків управління, контролерів ECUW та ECU1 екскаватора JCB 332/K6848, 728/35700 будь-якої складності. На всі виконані роботи ми даємо ГАРАНТІЮ.

Контролер JCB 332/K6848, 728/35700 Контроллер JCB 332/K6848, 728/35700

Після проведеного ремонту та перевірки блоку управління в умовах лабораторії, встановлюємо даний блок на техніку, встановлюємо новий датчик положення STEER ELOBAU SENSOR 716/30179, 716/30180 JCB та вимірюємо.

Throttle Position Sensor показує поточне положення датчика (зворотний зв'язок) Throttle Position Sensor показує поточне положення датчика (зворотний зв'язок)

Запускаємо двигун і стежимо за зміною обертів, обертаючи ручку регулятора. На екрані комп'ютера чітко видно зміни вхідного сигналу (зворотного зв'язку) Throttle Position Sensor . Техніка заробила!

Наша бригада фахівців завжди готова допомогти Вам у вирішенні будь-яких складних питань, пов'язаних з ремонтом електрики Спецтехніки та Вантажного транспорту. Ми проводимо ремонт джгутів електропроводки будь-якої складності, на виїзді та даємо ГАРАНТІЮ на зроблений ремонт. Здійснюємо ремонт контролерів, електронні блоки управління, програмування та параметрування різних систем.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner