Потекли сальники бортових редукторів на задньому мосту HMK 102S із мостом CARRARO DRIVTECH
.Прийнято рішення про їх заміну. У процесі демонтажу з'ясувалося що вимагають заміни підшипники маточини та шворнів.
Тепер все по порядку і докладно, оскільки інформація відсутня повністю.
1.Після зняття задніх коліс було здійснено демонтаж планетарного редуктора з провідними шестернями.
2. Знімаємо стопорне кільце з веденої шестерні та саму шестерню.
3. Відкручуємо три болти (шестигранником на 8) стопорної пластини ступичної гайки.
4. Відкручуємо ступичну гайку, акуратно знімаємо другу частину веденої шестерні і маточину не давши підшипникам випасти з обойми.
5.Потягнувши на себе шарнір рівних кутових швидкостей легким ударом збиваємо стопорну шайбу і знімаємо стопор.
Вся процедура займає не більше 2х годин. Вся ця конструкція працює в маслі і проблем все розкрутити не викликає труднощів.
Далі починаються танці з бубном…
1) Головкою на 22 відкручуємо болти кріплення верхніх та нижніх кришок шворнів.
2) Витягуємо напівшкворня. У моєму випадку довелося гріти газовим пальником.
3) Знімаємо поворотний кулак.
4) Витягуємо привід кутових швидкостей. За ним встановлений ще один сальник
5) Випресовуємо зовнішню обойму підшипника верхнього та нижнього.
Не знаю які знімники у спеців на СТО (зазор між корпусом та обоймою не більше 2мм)
Допоміг газовий пальник кувалда зубило і монтаж різної форми.
За 5 годин демонтажу двох напівшкворнів-згадав усіх богів і неодноразово конструктора цього мосту.
Далі відмиваємо і виробляємо дефектування деталей.в моєму випадку заміні підлягали підшипники і сальники.
Так як шкворня із заводу не шприцівалися. було прийнято рішення просвердлити в них отвори для змащування. так і зробили.
далі порядок складання зворотний порядок розбирання (по написаному з низу вгору і заду на перед .тобиш комір на виворот)
Залив масло в бортові 1.7 л (кожна) і сам міст 15.5л зробили пробний заїзд. чомусь все сухо і тихо. виконана робота принесла свій результат.
Під гарячу руку потрапили сальники коробки
Всім удачі !