У роботі ми використовуємо сертифіковане обладнання та сучасний інструментарій. У штаті наших співробітників – лише висококваліфіковані спеціалісти, які проходили навчання на базі відомих виробників спецтехніки.
Враховуючи широкий асортимент будівельної, господарської та складської техніки, ремонт агрегатів замовляють досить часто. Ми надаємо вигідні умови як у рамках термінового ремонту коробки, так і при технічному обслуговуванні. Особливо привабливими для клієнта є:
Ефективна складська політика дозволяє нам у найкоротші терміни підібрати потрібну деталь для навантажувача будь-якого бренду. Ми здійснюємо ремонт трансмісії марок: Komatsu, Clark, Mitsubishi, Nissan, Doosan, Dana, ZF . Ми проводимо технічне обслуговування та ремонт трансмісії: Dana, ZF, Clark
Ми гарантуємо швидкий зворотний зв'язок. Ви можете замовити ремонт КПП чи технічне обслуговування трансмісії. Точна вартість ремонту коробки визначається після винесення експертного висновку нашими фахівцями. Послуга проводиться професіоналами з великим досвідом аналогічної роботи.
Поряд із двигуном особливим навантаженням через постійну роботу піддається трансмісія автонавантажувача. Якось оператор чує з КПП сторонні шуми, перемикання швидкостей відбувається з явними помилками, втрачається потужність ходу. Все це ознаки того, що настав час запросити фахівця для діагностики трансмісії вашої техніки.
Кожен із механізмів, які передають крутний момент від ДВС до провідних колес навантажувача, або роз'єднують їх, а також провідний міст підлягають візуальному та інструментальному контролю. Маючи в своєму розпорядженні необхідне діагностичне обладнання, сервісний майстер приймає рішення про ремонт трансмісії. Треба розуміти, що своєчасний ремонт, поряд із плановими ТО, найчастіше обходиться дешевше – якщо експлуатувати техніку «до відмови», відновлення трансмісії може стати набагато дорожчим.
На старих моделях навантажувачів ще зустрічається механічна трансмісія, яка ремонтується досить просто через свою нескладну конструкцію. Найчастіше відбувається механічне руйнування (стирання) частин коробки передач, що рухаються - дисків зчеплення, підшипників, шестерень.
Також при необхідності проводиться заміна пошкоджених елементів провідного мосту (картер, головна передача, диференціал, півосі, прокладки, опорні шайби та ін.) та гальма стоянки. Тривалість такого ремонту зазвичай невелика і за наявності запчастин на складі триває до двох днів.
Більш складним буде ремонт, якщо навантажувач обладнаний сучасною гідродинамічною або гідростатичною трансмісією виробництва визнаних лідерів ZF, Dana чи інших. Як видно вже з назви, передача моменту, що крутить, в такому випадку відбувається за допомогою гідравліки, а не механіки. Без приладової (за допомогою манометра) та комп'ютерної діагностики в такому випадку не обійтися, хоча крім неї обов'язково замінюються гідравлічна рідина та всі ущільнення.
Якщо ваш навантажувач оснащений гідростатикою, то до її складу входять найбільш складні, закриті від механіків реверсивний гідронасос (підключається через роздавальну коробку до двигуна) та гідромотор, пов'язані між собою рукавами високого тиску. Один гідромотор нерідко обслуговує відразу обидва провідні колеса. Перший навантажувач із гідростатичною трансмісією був створений у 1960 р. Компанією Linde MH. З того часу цей вид трансмісії завоював широку популярність серед власників складської техніки завдяки відмові від гідротрансформатора, коробки передач, головної передачі та механізму гальма, що спрощує ремонт та знижує експлуатаційні витрати.
Не обійшлося і без мінуса - капітальний ремонт гідронасоса або гідромотора часто неможливий через їхню особливу складність і точність складання, і тому заборонений виробниками навантажувачів. Зазначені елементи трансмісії, включаючи фільтри, замінюються на нові. Також за потреби ставляться нові датчики, яких на гідростатичних моделях досить багато. Тривалість такого ремонту, за наявності устаткування, що замінюється на складі, займає один-два дні.
Така трансмісія допускає повний розбір, для неї доступна візуальна діагностика, що поряд із приладовою дозволяє впевнено виявити пошкоджені елементи обладнання, до складу якого входять динамічний насос, насосне та турбінне лопатеві колеса та ін. Це класична АКПП, добре відома легковими автомобілями. На вилкових навантажувачах зазвичай застосовується варіант гідродинаміки з гідромуфтою - встановленими в загальний картер турбінним та насосним колесами. Досвід сервісу показує, що найчастіше потребує ремонту саме муфта – через недостатнє або погане мастило в ній стираються фрикційні диски. Фільтр також замінюється на новий. Гідротрансформатор, що відрізняється наявністю неактивного реакторного колеса (реактора), діагностується та відновлюється аналогічно, загалом же капремонт гідромеханічної трансмісії може тривати до двох днів.