Паливна система екскаватора-навантажувача – це комплекс елементів та вузлів, які функціонують у тісній взаємодії один з одним і забезпечують транспортування палива в двигун внутрішнього згоряння.
Паливна система екскаватора-навантажувача складається з наступних елементів:
Дизельне паливо (солярка) заливається у паливний бак. Він може бути металевим або пластиковим, залежно від типу, марки та моделі техніки.
При запуску двигуна запускається насос, що підкачує, який забирає солярку з бака. Основний елемент системи – це паливний насос високого тиску, який забезпечує подачу палива шлангами під потрібним тиском і з потрібною швидкістю. Якщо ТНВД екскаватора-навантажувача JCB виходить з ладу, ремонт неможливий, рекомендується встановлювати тільки оригінальні запчастини марки DELPHI.
Під час руху паливопроводами паливо обов'язково проходить через процес фільтрації. Фільтр грубої очистки затримує воду, великі фракції та забруднення (пісок, пил, бруд). Очищене паливо продовжує свій шлях по паливопроводах до двигуна.
Наступна стадія фільтрації – тонке очищення, під час якого відсіваються дрібні суспензії, невидимі озброєним оком. Фільтр тонкого очищення, встановлений безпосередньо перед ДВС, є папір, що складається в кілька шарів. Щоб фільтруючий елемент забезпечував якісне очищення та довго зберігав свої властивості в агресивному середовищі, необхідно встановлювати якісні розхідники, стежити за їх станом та своєчасно змінювати. Рекомендований інтервал заміни паливних фільтрів – кожні 500 мотогодин експлуатації спецтехніки, але в деяких випадках слід змінювати їх частіше.
Очищена солярка надходить у форсунки, які впорскують її в мотор, де вона осідає у вигляді паливного пилу та згоряє.
Причиною несправності системи може стати невдалий вибір запчастин, зневага до своєчасного техобслуговування, але найчастіше неполадки провокує неякісне або невідповідне паливо.
На якість солярки впливає маса факторів: навіть гарне паливо може бути зіпсовано сторонніми забрудненнями та домішками, жиром, пилом, піском. Тому не варто використовувати злите паливо, яке зберігається у брудних каністрах. Візити на літньому дизелі не можна, оскільки він не розрахований на низькі температури. Дизель кристалізується при досягненні певної температурної позначки, розпадаючись на парафін, маслянисті субстанції та воду, яка осідає на дно паливного бака та потрапляє в двигун у першу чергу, призводячи до корозії та поломок.
Відстежити якість дизеля непросто, особливо у міжсезоння: навіть перевірені заправки можуть підвести. Тому рекомендується:
Паливна система JCB (інше найменування – система живлення паливом) призначена для живлення двигуна JCB паливом, а також його зберігання та очищення.
Конструкція паливної системи JCB включає паливний бак, паливний насос, паливний фільтр, систему упорскування, які послідовно з'єднані паливопроводами.
Паливний насос високого тиску JCB (JCB ТНВД) є одним з основних конструктивних елементів системи упорскування дизельного двигуна. Насос JCB виконує, як правило, дві основні функції: нагнітання під тиском певної кількості палива; регулювання необхідного моменту початку упорскування. З появою акумуляторних систем упорскування функція регулювання моменту упорскування покладена на форсунки, що керуються електронікою.
Очищення палива, що надходить, здійснюється в паливному фільтрі JCB. У паливні фільтри паливної системи дизельних двигунів вбудований редукційний клапан, що регулює робочий тиск у системі. Надлишки палива відводяться від клапана по зливному паливопроводу. З певною періодичністю проводиться заміна паливного фільтра в зборі або тільки фільтруючого елемента JCB.
Фільтр тонкого очищення палива JCB – найвразливіше місце паливної системи, тому що саме його пропускна здатність порушується внаслідок низької температури. Для підігріву фільтра тонкого очищення JCB використовується підігрівач бандажного (накладного) типу.
Система упорскування JCB призначена для утворення паливно-повітряної суміші за рахунок упорскування палива.
Робота паливної системи здійснюється в такий спосіб. При включенні запалення паливний насос закачує паливо до системи. При проходженні через паливний фільтр відбувається його очищення.Далі паливо надходить у систему упорскування, де відбувається розпилення та утворення паливно-повітряної суміші.
Особливістю дизельного палива є збільшення в'язкості при зниженні температури, що супроводжується помутнінням, кристалізацією та подальшим застиганням. При значному підвищенні в'язкості порушується нормальна робота паливної системи, до припинення подачі дизельного палива. Для протидії зазначеним негативним факторам на спецтехніці JCB застосовуються підігрівачі дизельного палива.
Підігрівачі дизельного палива виконують, як правило, дві функції:
підігрів дизельного палива при запуску двигуна (передпусковий підігрів);
підтримка певної температури дизельного палива під час роботи двигуна (маршевий підігрів).
Тільки у нашому онлайн магазині запчастин JCB ви можете купити онлайн запчастини для система подачі та впорскування палива JCB
Дизельна форсунка JCB Construction є одним з головних елементів системи живлення дизельного двигуна. Форсунка JCB Construction (інжектор JCB Construction) забезпечує пряму подачу палива в камеру згоряння двигуна, а також дозування палива з високою частотою (понад 2 000 імпульсів за хвилину). Інжектор JCB Construction здійснює ефективне розпилювання пального в просторі над поршнем. Паливо в результаті такого розпилу набуває форми факела. Форсунки JCB Construction відмінних одна від одної систем паливоподачі мають конструктивні особливості та розрізняються за способом управління. Інжектори поділяють на дві групи: механічні; електромеханічні; Принцип роботи системи живлення дизеля з механічним керуванням JCB Construction полягає в наступному. До паливного насоса високого тиску (ТНВД) (JCB Construction injection pump) подається паливо з паливного бака. За подачу відповідає насос, що підкачує, JCB Construction (Насос подачі JCB
Подавальний насос JCB Construction дизельного двигуна є паливним насосом низького тиску. Головним завданням цього пристрою є функція подачі палива до паливного насоса високого тиску - насосу упорскування JCB Construction. Як правило, насос, що підкачує, встановлений на корпусі насоса впорскування або в безпосередній близькості від насоса високого тиску (JCB Construction ТНВД). Обидва насоси з'єднуються між собою за допомогою паливних трубок, якими паливо подається з одного насоса в інший. Насос JCB Construction (Паливний насос низького тиску) потрібен для того, щоб під невеликим тиском пропустити паливо через фільтри JCB Construction і потім подати пальне в паливний насос високого тиску (ТНВД) - насос упорскування JCB Construction. Варто відзначити, що насос, що подає, перекачує трохи більше палива, ніж необхідно двигуну для роботи. Таке підкачування “з запасом” дозволяє підтримувати оптимальний тиск у паливний сист
Паливний насос високого тиску JCB Construction є одним з основних конструктивних елементів системи впорскування дизельного двигуна. Насос JCB Construction виконує, як правило, дві основні функції: нагнітання під тиском певної кількості палива та регулювання необхідного моменту початку впорскування. З появою акумуляторних систем упорскування функція регулювання моменту упорскування покладена на форсунки, що керуються електронікою JCB Construction. Основу паливного насоса високого тиску JCB Construction складає плунжерна пара, яка об'єднує поршень (він же плунжер) і циліндр (він втулка) невеликого розміру. Плунжерна пара JCB Construction виготовляється із високоякісної сталі з високою точністю. Між плунжером та втулкою забезпечується мінімальний зазор – прецизійне сполучення. Залежно від конструкції розрізняють такі види паливних насосів високого тиску (ТНВД JCB Construction): рядний,