Виникла проблема, перестав працювати клімат контроль в екскаваторі хітачі. Клієнт скаржиться згоряє запобіжник на «пічку обігрівача».
З кожними спробами поставити запобіжник номіналом все вище та вище він перегорів. Коли вирішили залишити без успішні спроби, стало ясно треба звернутися за допомогою до виїзного фахівця за діагностикою спецтехніки, тобто. до нас.
У результаті діагностики з'ясувалося, що пошкоджено блок управління клімату. Так як електронні блоки на спецтехніку зазвичай на замовлення і треба довго чекати далі ми негайно вирішили діагностувати блок у лабораторії.
Ремонт блоку клімат контролю включає в себе в першу чергу його діагностику на столі на ремонтну придатність. На жаль, не всі блоки ремонтно придатні і подібний висновок можна зробити тільки після розтину.
Після розбирання явних ушкоджень не було виявлено… Але наш електронник на цьому не зупинився, вирішили перевірити блок під мікроскопом.
Довгий годинник копіткої роботи, паяння всіх підозрілих мікротріщин і перевірка ланцюгів живлення на наявність пошкоджень. Результат змусив себе чекати, але воно того коштувало, виявилися пошкоджені драйвера управління.
На фото їх неможливо побачити, проте мікросхеми. В результаті блок ожив, стало можливо подати на нього харчування і розбиратися, чому він вийшов з ладу.
Чим і зайнялися, дуже важливо зрозуміти через що він пошкодився. Це для того, щоб ремонт блоку клімат контролю не виявився марним.
По ланцюгах несправних елементів робимо висновок, що проблема залишилася в екскаваторі, а точніше в моторчику обігрівача або джгуті електропроводки.
Беремо відремонтований блок та їдемо ставити на хитачі. Перед установкою перевіряємо електропроводку і моторчик можливо, що там коротке замикання.
У результаті у нас не справний моторчик, відчеплюємо його, ставимо запобіжник потрібного номіналу і він не згорає. Залишається встановити новий мотор обігрівача і все запрацювало!