Продавець JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
127 відгуків
Ремонт спецтехніки по всій Україні!
Ми піклуємося про Вас!
Графік роботи
  • Понеділок
    07:0020:00
  • Вівторок
    07:0020:00
  • Середа
    07:0020:00
  • Четвер
    07:0020:00
  • Пʼятниця
    07:0020:00
  • Субота
    07:0020:00
  • Неділя
    07:0020:00
Контакти
+380 (63) 324-61-00
Леонід
+380 (73) 324-61-00
Владислав - Ножі для ковша
+380 (97) 324-60-00
Олексій
JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки
Леонід
Київське шосе, 4, Полтава, Полтавська область, 36000, Полтава, Україна
jcb-parts.com.uajcbparts.info@gmail.com+380633246100 / +380733246100+380633246100 / +380733246100 / +380973246000+380633246100 / +380733246100
+380 (63) 324-61-00
+380 (73) 324-61-00
+380 (97) 324-60-00

Ремонт ебу та контролерів Хітачі

Ремонт ебу та контролерів Хітачі

Проводимо ремонт електронних блоків управління та контролерів спецтехніки Хитачі. Досвідчені фахівці та сучасне обладнання

Гусеничний екскаватор Hitachi ZAXIS 240 LCH. Не працює привод регулювання оборотів.

Клієнт звернувся з несправністю: екскаватор Hitachi ZAXIS перестав реагувати на зміни обертів, так само періодично після запуску та прогріву на холостому ході двигун глухне та не запускається, при цьому багатофункціональний монітор не відображає жодних несправностей.

На даному екскаваторі встановлений японський двигун ISUZU CC6BG1TRA01 з електро-механічним регулюванням оборотів та механічним ТНВД.

Регулювання оборотів здійснює кроковий привід із електронним блоком управління. Оберти змінюються залежно від режимів роботи екскаватора, поточного навантаження чи положення ручки регулювання на пульті управління оператора. Привід регулює положення тяги рейки ТНВД та залежно від положення рейки змінюються оберти.

Оформляємо заявку на ремонт та оперативно відправляємо на місце бригаду спеціалістів. Підключаємо комп'ютер та проводимо діагностику електронних систем екскаватора, візуальний огляд, а також проводимо опитування оператора щодо поточних несправностей. Після проведення діагностики виявлено, що до нашого приїзду клієнт самостійно змінив електронний привід регулювання оборотів та встановив китайський аналог, але належного результату це не дало. Мало того, на цьому екземплярі приводу були переплутані обмотки електромотора, що так само могло призвести до плачевних результатів.

На приводі є два роз'єми. На один роз'єм підключається кроковий привід, що складається з двох обмоток опором 10 Ом, на інший роз'єм підключається датчик положення приводу, що вимірює кут повороту приводу. Залежно від поточного положення датчика, електронний блок керування подає сигнали на виконавчий механізм крокового мотора та обороти екскаватора регулюються у більшу чи меншу сторону.

Після перевірки цілісності обмоток крокового приводу та перевірки датчика положення підключаємо емулятор ШИМ сигналів та перевіряємо функціональність крокового приводу. Кроковий привід працює справно, тож проблему потрібно шукати далі. Перевіряємо цілісність джгута від крокового приводу (сервоприводу) до блоку керування (контролера) MCX.

Блок управління (контролер MCX) знаходиться за сидінням оператора, розбираємо частину салону і бачимо прикручені контролери ICF інформаційний контролер Hitachi ZAXIS, а під ним знаходиться контролер управління сервоприводом ТНВД - MCX x9226755, x4427303, x9318

В першу чергу перевіряємо силову напругу, що подається на контролер, через запобіжники. Харчування тут окреме. Один плюс подається на включення контролера, другий плюс подається на внутрішній драйвер керування сервоприводом. Плюс приходить і на драйвери, і на контролер, далі перевіряємо цілісність джгута.

Відключаємо роз'єм X4 від контролера для виключення перехідних опорів у блоці та починаємо перевірку.

Від контролера на крайньому роз'ємі продзвонюємо дроти до крокового приводу (сервоприводу), так само провантажуємо ці лінії для виключення поганого контакту в перехідних роз'ємах. Проводка від контролера до крокового приводу (сервоприводу) ціла, але один з проводів, що управляють, показує невеликий опір на масу. Це може означати, що в джгуті десь пошкоджена проводка і вона за певних обставин коротить на масу екскаватора, що могло вплинути на працездатність контролера.

Перед початком ремонту джгута потрібно переконатися в працездатності вихідних каскадів контролера, для цього на вихід роз'єму підключаємо шунтуюче навантаження і дивимося осцилограму вихідних сигнальних ліній на роз'ємі X4.

Обмотки у нас дві, сигнальні лінії чотири. Через діагностичний сканер включаємо режим перевірки крокового приводу і дивимося показання осцилографа. На двох лініях спостерігаємо не втішну картину. Підключаємось до двох інших ліній.

На двох інших лініях бачимо справний сигнал. Що це означає? Внаслідок виникнення короткого замикання на лінії управління кроковим двигуном (сервоприводом) вийшов з ладу контролеру управління. Однозначно, крім ремонту джгута, потрібен ремонт блоку управління.

Але спочатку потрібно розібратися з електропроводкою, а далі займатися ремонтом контролером управління.

Після узгодження ремонтних робіт з клієнтом починаємо проводити дефектування з наступним ремонтом електроджгута.

Під час роботи екскаватора гофра основного джгута перетерлася об металевий кронштейн та пошкодила ізоляцію одного з керуючих ліній крокового приводу. Через короткого замикання, що з'явився, привід перестав коректно працювати. Далі коротке замикання вивело з ладу контролер MCX.

Після відновлення цілісності електропроводки та усунення короткого замикання потрібен ремонт електронного блоку управління MCX в умовах лабораторії. Знімаємо блок та веземо до лабораторії.

Розбираємо контролер управління Hitachi MCX Hitachi x9226755, x4427303, x9318851 та міняємо згорілі компоненти.

Після ремонту електронного блоку (контролера) повторно виїжджаємо на місце та встановлюємо контролер. Підключаємо діагностичне обладнання, проводимо тест приводу та калібрування крокового двигуна. Запускаємо екскаватор та перевіряємо працездатність. Техніка заробила!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner