Під час експлуатації техніки її неодноразово потрібно обслуговувати та ремонтувати. Іноді трапляються такі несправності як несправний електронний блок управління. Ось низка прикладів чому у вас міг постраждати ЕБУ:
Перед зняттям ЕБУ на перевірку рекомендуємо провести кілька перевірок на автомобілі:
Ці дані дуже допоможуть для ефективного ремонту ЕБУ та результатів його діагностики. Будь-яка інформація може виявитися корисною — за якими ланцюгами була несправність, чи блок виходить на зв'язок і т.д.
Далі за справу береться інженер-електронщик у лабораторії. Діагностика блоку необхідна з кількох причин:
Проводитимуть ремонт ЕБУ висококваліфіковані спеціалісти з відповідним обладнанням. Ремонт електронного блоку керування не завжди простий процес. Відновлення плати, заміна транзисторів, резисторів тощо. Також у процесі ремонту може бути встановлена причина виходу з ладу блоку. Якщо її не було знайдено раніше і усунено.
Все ж таки яким би не був хороший фахівець, а не всі ЕБУ ремонтуються. Буває так, що ваш блок вже не відремонтувати і як тоді бути? Як правило, новий блок порожній, не має програми для роботи, яку потрібно закачати.
Електронний блок управління - складно технологічний пристрій, що складається з двох важливих компонентів:
Перепрошивка не складний процес як ремонт, але обов'язково потребує певних знань. Якщо у вас є несправний блок і ви купили новий, то найкращий варіант зберегти зі старого і закачати в новий.
У нашій компанії є все необхідне обладнання та досвідчені фахівці для ремонту електронних блоків управління спецтехніки.
По виробнику:Liebherr JCB Caterpillar Wilson Doosan Kobelco Case Zoomlion Kaeser LuiGong Terex Shantui Atlas Bell XCMG Hidromek Silant ЧТЗ Беларус ЧетРа Bobcat Deutz John Deere Komatsu New Holland Perkins Thermo King Yanmar Schopf Loadstar Tadano Wirtgen Кранекс Векс Bomag Донэкс Машека Unic Soosan Krosan Hyundai Grovezmei Gemann Putmei Yongmao Sakai Mitsubishi Fiat Hamm Palfinder МТЗ Merlo Treemme Iseki Кировец Manitou Morbark Kubota ХТЗ Shibaura Deutz-Fahr Digga Volvo Mustang Daewoo Combilift Locust Ammann Balkancar Ditch Witch Class
Інші контролери та ебу
На екскаваторі JCB перестав працювати рух вперед-назад ? Чи не працює гідравліка? На панелі приладів спалахують численні помилки? Однією з причин є вихід з ладу електронного блоку управління ECU1 332K6848 ECUW 72835800.
Інженери-електронники сьогодні доповіли про завершення роботи над блоками, що потонули, від екскаватора VOLVO. Робота була затяжна та копітка. Внаслідок впливу води були окислені, практично всі контакти та багато доріжок. Завдяки майстерності наших спеців робота закінчена. Блоки управління готові повернутися на своє місце, де вони працювали та жили весь цей час, до пірнання екскаватора в річку. На сьогодні це все. Із неприємним серцем закінчуємо цей день. Як і всім удачі і чесності.
Першій бригаді вже призначено виїзд на ремонт спецтехніки КАТЕРПІЛАР, який з'явився зі вчорашнього дня. При первинному повному огляді електрообладнання з'ясовуємо, що у джгуті електропроводки був присутній «коротун», який випалив дві доріжки в монтажному блоці керування технікою. Коротке замикання усунули, доріжки відновили на місці, подали живлення на панель приладів, що є одночасно і центральним бортовим комп'ютером, але наші побоювання з приводу найгіршого підтвердилися. Несправність не пройшла безвісти. Параметри блоку не бачать усіх датчиків, відповідно техніка не працюватиме. ЕБУ накрився мідним тазом Інженери, які виїхали на техніку, приймають рішення про ремонт стаціонарно, тому беремо панель приладів в обіг і їдемо на базу з'ясовувати наскільки з нею все погано. Але це вимагатиме часу,