Продавець JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
127 відгуків
Ремонт спецтехніки по всій Україні!
Ми піклуємося про Вас!
Графік роботи
  • Понеділок
    07:0020:00
  • Вівторок
    07:0020:00
  • Середа
    07:0020:00
  • Четвер
    07:0020:00
  • Пʼятниця
    07:0020:00
  • Субота
    07:0020:00
  • Неділя
    07:0020:00
Контакти
+380 (63) 324-61-00
Леонід
+380 (73) 324-61-00
Владислав - Ножі для ковша
+380 (97) 324-60-00
Олексій
JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки
Леонід
Київське шосе, 4, Полтава, Полтавська область, 36000, Полтава, Україна
jcb-parts.com.uajcbparts.info@gmail.com+380633246100 / +380733246100+380633246100 / +380733246100 / +380973246000+380633246100 / +380733246100
+380 (63) 324-61-00
+380 (73) 324-61-00
+380 (97) 324-60-00

JCB JS160 горять помилки P0340, P0341

JCB JS160 горять помилки P0340, P0341

Днями до нас звернувся клієнт із досить цікавою несправністю. Колісний екскаватор JCB JS160 , трудівник працював у нього і вдень, і вночі. В один із робочих днів із вихлопної труби повалив дим, двигун застукав. Клієнт звернувся до спеціалізованого сервісу, де йому здійснили ремонт силового агрегату. Після ремонту на дисплеї екрана стала з'являтися помилка P0340 , тому двигун втратив колишню потужність. З цією несправністю нам доведеться розібратися.

Екскаватор гусеничний JCB JS160 двигун 4jj Екскаватор гусеничний JCB JS160 двигун 4jj
  • Перевірка кодів несправності на моніторі JCB
  • Комп'ютерна діагностика двигуна ISUZU 4JJ1X
  • Поточні параметри двигуна Isuzu 4jj
  • Перевірка датчика розподільного валу (CMP sensor 8980190240)
  • Діагностика контролера ISUZU 4JJ (екскаватора JCB)
  • Синхронізації (осцилограми) датчика розподільного валу та колінвала двигуна Isuzu 4JJ

Узгоджуємо з клієнтом дату, час виїзду та у призначений термін відправляємо нашу бригаду спеціалістів на місце проведення діагностики, ремонту.

На виїзді наша команда діагностує електрику та електроніку. Також ми можемо оперативно провести ремонт — відновлення цілісності ланцюгів джгута, як частковий, і повний, в найкоротші терміни. Якісно, ​​з гарантією!

Ремонт на виїзді дозволяє скоротити терміни простою техніки та заощадити гроші замовника. Для виїзного ремонту наша бригада оснащена всім необхідним інструментом та витратними матеріалами.

Двигун Isuzu 4JJ для екскаватора JCB Двигун Isuzu 4JJ для екскаватора JCB

На колісному екскаваторі JCB JS160 встановлений чотирициліндровий двигун ISUZU 4JJ1X Tier III потужністю 123к.с. із системою упорскування Сommon Rai.

Перевірка кодів несправності на моніторі JCB

Перед проведенням діагностичних перевірок ще раз опитуємо клієнта щодо даної несправності та приступаємо до пошуку проблеми. Для початку подивимося, яка ж несправність спалахує на моніторі екскаватора.

Монітор JCB 332/K4244 704/50207 Монітор JCB 332/K4244 704/50207

На дисплеї монітора відображається один код помилки – ENG P0340 . Ця помилка означає, що блок керування двигуном (ECM) не бачить сигнал із датчика розподільного валу. Можливо, несправний сам датчик, стався обрив електропроводки або якась несправність у самому блоці управління. Висновки робити зарано, потрібно перевірити все з використанням діагностичного обладнання.

Для діагностики двигуна Isuzu 4JJ будемо використовувати спеціалізований сканер G-Scan2 , тому що він має великий функціонал у порівнянні з програмою ServiceMaster.

Підключаємо діагностичний прилад G - Scan та приступаємо до діагностики.

Комп'ютерна діагностика двигуна ISUZU 4JJ1X

Вибираємо тип двигуна ISUZU 4JJ1X  стандарту Євро2/3 та натискаємо клавішу Enter.

G-Scan 2 діагностичний прилад G-Scan діагностичний прилад для діагностики двигуна Isuzu

Заходимо в меню помилок і що ми бачимо?

Коди несправностей двигуна Isuzu 4jj Коди несправностей двигуна Isuzu 4jj

Якщо на моніторі горіла лише одна помилка P0340 , то тут їх вже 3 штуки. Розберемо дані помилки докладніше.

P0340  Cam Shaft-Position Sensor Abnormal — Позначає, що контролер не бачить сигнал із датчика положення розподільного валу. Сигнал з датчика може просто не генеруватися, через несправність самого датчика (CMP sensor 8980190240 )

P0341 Cam Shaft Position Sensor Abnormal– Ця помилка означає, що контролер бачить сигнал із датчика розподільного валу, але він не відповідає формі сигналу, тому код і прописується. Можливо сигнал спотворений або не правильний.

P1345 Crank Shaft – Cam Shaft Position Correlation Abnormal – помилка говорить нам про те, що контролер бачить відсутність синхронізації між датчиком розподільного валу та датчика коленвала, тому встановлюється цей код. Можливо мітки на моторі не збігаються, звідси і з'являється несправність.

Запускаємо двигун та перевіряємо поточні значення параметрів.

Поточні параметри двигуна Isuzu 4jj

Комп'ютерна діагностика двигуна Isuzu 4jj Комп'ютерна діагностика двигуна Isuzu 4jj

Перевіряємо роботу двигуна на холостому ходу, поточне значення тиску в рампі (MPa), шпаруватість імпульсів дозатора ТНВД, струм дозатора, момент упорскування, температуру двигуна та інші супутні параметри.

Перевірка датчика розподільного валу ( CMP sensor 8980190240 )

Далі перевіримо сам датчик розподільчого валу, роз'єм на датчику. Часті явища у разі даної несправності – це окислення контактів у перехідних разъемах. Датчик розподільного валу розташовується на головці блоку циліндрів, в задній частині розподільного валу на кришці.

Розміщення міток та датчика CMP Isuzu 4jj Розміщення міток та датчика CMP Isuzu 4jj

Добираємося до самого датчика та перевіряємо його стан.

Датчик распредвала JCB (Isuzu 4JJ) Датчик распредвала JCB (Isuzu 4JJ)

Датчик на головці блоку циліндрів весь у маслі та бруді. Знімаємо роз'єм та перевіряємо електричні контакти. Роз'єм усередині був у справному стані. Для профілактики почистимо сам датчик і роз'єм від бруду. Скористаємося спеціальним очисником для контактів, для покращення електропровідності.

Очищувач контактів Очищувач контактів

На екскаваторі JCB 160 встановлені 3 блоки керування за сидінням.
Один блок з фіолетовим наклейкою. Знаходиться зліва (ECU1 728/29900 728/35700) . Другий блок із зеленою наклейкою розташовується праворуч (ECUW 728/35800 728/18500 728/15500) .
Блок керування двигуном (ECM 4JJ) знаходиться ще нижче під повітроводом. До цього блоку і надходить сигнал з датчика розподільного валу на невеликий роз'єм.

Розташування блоків керування на екскаваторі JCB JS160 Розташування блоків керування на екскаваторі JCB JS160

Діагностика контролера ISUZU 4JJ (екскаватора JCB)

Перевіряємо, у якому стані у нас блок керування ISUZU 4JJ1. Натискаємо на фіксатори та знімаємо два роз'єми.

Роз'єм контролера ISUZU 4JJ Роз'єм контролера ISUZU 4JJ

Контакти на блоці управління в хорошому стані без слідів окислення, бруду, а також видимих ​​ушкоджень.

Роз'єм контролера JCB (isuzu) 4JJ Роз'єм контролера JCB (isuzu) 4JJ

Для профілактики також використовуємо очисник контактів, після чого продуємо роз'єм стисненим повітрям.

Блок керування двигуном JCB (Isuzu 4JJ) Блок керування двигуном JCB (Isuzu 4JJ)

Розглянемо схему підключення датчика розподільного валу до контролера ISUZU 4JJ. Сигнал оборотів розподільчого валу надходить на невеликий роз'єм С257 ЕБУ.

Електросіма контролера Isuzu 4JJ Електросіма контролера Isuzu 4JJ

Перевіряємо цілісність електропроводки. Вимірюємо сигнал +, мінус, опорну напругу з блоку управління.

За результатом перевірки проводка від датчика до блоку управління справна. Встановлюємо всі роз'єми на місце. Видаляємо коди несправності через діагностичний прилад G-Scan2 . Запускаємо двигун.

Повторно заходимо в меню помилок та перевіряємо дані.

G-Scan2 коди несправностей відсутні G-Scan2 коди несправностей двигуна Izusu 4JJ відсутні

Несправності відсутні. Запускаємо двигун. Прогріваємо до робочої температури. Збільшуємо обороти двигуна та контролюємо поточні параметри. Після недовгого часу на екрані монітора знову спалахнула несправність. На цей раз це була помилка P0341.

Помилка P0341 Помилка P0341

Синхронізація (осцилограма) датчика розподільного валу та колінвала двигуна Isuzu 4JJ

Для більш точного визначення несправності нам доведеться озброїтися спеціальним приладом – осцилографом. За допомогою нього ми можемо реально побачити форму сигналу. Оцінимо сигнал з датчика распредвала на блок управління двигуном. Якість сигналу. Порівняємо його з еталонними свідченнями.

Для початку відкриємо кришку невеликого роз'єму контролера ISUZU 4JJ . Підключаємо щупи осцилографа безпосередньо до сигнальних контактів датчика розподільного та датчика колінчастого валу.

Роз'єм ЕБУ Isuzu 4JJ Роз'єм ЕБУ Isuzu 4JJ

Виставляємо на осцилограф ціну розподілу, тривалість. Перевіряємо дільники на щупах та запускаємо двигун. Уточнимо, що на цьому двигуні осцилограма зворотної полярності.

Осцилограма синхронізації датчика розподільного валу коленвала Isuzu 4JJ Осцилограма синхронізації датчика розподільного валу коленвала Isuzu 4JJ

На екрані приладу ми бачимо осцилограму синхронізації двигуна ISUZU 4JJ .
З датчика розподільного валу (жовта осцилограма). З датчика колінвала (червона осцилограма). У міру прогріву двигуна жовтий сигнал періодично починає спотворюватися і зовсім пропадати. З даних показань можна зробити висновок. При нагріванні двигуна нагрівається сам датчик і електроніка всередині нього перестає належним чином працювати. Сигнал відповідає еталонним показанням і контролер фіксує несправність.

Датчик распредвала Isuzu 4JJ 8980190240 Датчик распредвала Isuzu 4JJ 8980190240

За підсумками, потрібна заміна датчика розподільного валу ( CMP sensor 8980190240 ). Після заміни датчика розподільного валу помилка зникла і більше не з'являлася. Двигун запрацював у штатному режимі.

Наша бригада досвідчених фахівців діагностів та електронників завжди готова допомогти вам. Ми робимо виїзний ремонт електрики оперативно, якісно з гарантією. Також ми здійснюємо складний ремонт електроніки, блоків управління, контролерів. 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner