Продавець JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
127 відгуків
Ремонт спецтехніки по всій Україні!
Ми піклуємося про Вас!
Графік роботи
  • Понеділок
    07:0020:00
  • Вівторок
    07:0020:00
  • Середа
    07:0020:00
  • Четвер
    07:0020:00
  • Пʼятниця
    07:0020:00
  • Субота
    07:0020:00
  • Неділя
    07:0020:00
Контакти
+380 (63) 324-61-00
Леонід
+380 (73) 324-61-00
Владислав - Ножі для ковша
+380 (97) 324-60-00
Олексій
JCB (Джисібі) Запчастини - Сервіс - Ремонт спецтехніки
Леонід
Київське шосе, 4, Полтава, Полтавська область, 36000, Полтава, Україна
jcb-parts.com.uajcbparts.info@gmail.com+380633246100 / +380733246100+380633246100 / +380733246100 / +380973246000+380633246100 / +380733246100
+380 (63) 324-61-00
+380 (73) 324-61-00
+380 (97) 324-60-00

Ремонт гідравліки. Поради та рекомендації технічних фахівців.

Ремонт гідравліки. Поради та рекомендації технічних фахівців.

Піниться олія в гідравліці

Гідросистема перегрівається? Що робити, коли олія в гідроприводі перегрівається?
1. Перше, одразу зупиняйте привід!
2. Друге, шукайте причину зайвого нагрівання олії.
3. Третє, вжити відповідних заходів.
Робота гідравлічного приводу з перегрітою олією в чомусь схожа на роботу автодвигуна з перегрітим тосолом. Автомобілісти знають, глушимо двигун, поломка не потрібна!

Пошук причин перегріву гідравлічної системи

Можливо, Ви виявите втрати енергії, а в цьому випадку спостерігається збільшення теплової потужності (відбувається скорочення в гідравлічній системі здатності розсіювати тепло). При цьому порушується рівновага між тепловою потужністю та розсіюванням.
Порушення рівноваги змінює температуру рідини. Зауважте, здатність гідросистеми розсіювати тепло, теоретично, вище, ніж внутрішні втрати енергії.
Знайдемо, в якому з компонентів гідравліки це відбувається. У нас є насос, повітряний теплообмінник, клапани, рукави, ісп. Вважаємо, чому дорівнює Тепло потужність гідравлічної системи. Формула для розрахунку через втрати потужності (PL):
PL(заг.) = PL(насоси) + PL(клапанів) + PL(рукавів) + PL(исп.мех.) = 37 кВт (100%)
Теплообмінник повітряного типу здатний розсіювати 10 кВт тепла за н.у. довкілля. Вхідна потужність – 37 кВт. Розсіювання тепла теплообмінником дорівнює 10/37 х 100 = 27 (27%).
Розрахуємо втрати тиску рукавів. Теплову потужність отримаємо шляхом складання втрати тиску напірного рукава та зливного рукава на однаковій довжині. Теплові втрати рукавів дорівнюють 10,35 кВт. Теплова потужність у рукавах майже 30% від наявної вхідної потужності (такий показник зазвичай вважається неприпустимим).
Виходить, що тепло потужність втрат у рукавах на 0,35 кВт більше теплообмінника може віддати тепло!
Плюс втрати в гідронасосі та іншому гідрообладнанні. Ось і проблеми із зайвим нагріванням гідравлічної системи!
Що робити?
Заміна рукавів у напірній та зливальній лінії гідросистеми на рукави з більшими діаметрами дозволить знизити теплову потужність, в даному випадку, за рахунок зниження втрати тиску в рукавах.
Придбання додаткового теплообмінника збільшить розсіювання тепла.
Зниження теплової потужності підвищує ККД гідросистеми і майже завжди є кращим варіантом. Зазвичай вибирають дешевший варіант.

Яка температура олії має бути?
До 80 ° C (180 ° F) однозначно. А якщо температура гідравлічної рідини вища за 80°C?
Пошкоджуються ущільнення та ущільнювальні матеріали
Температура олії гаразд, а ущільнювальні матеріали руйнуються, чому?
Як правило, для даного типу гідравлічної апаратури встановлений клас в'язкості рідини і певні значення в'язкості, інакше руйнування може відбутися набагато нижче 80°C.


Гідророзподільник Р503, Р803 - як визначити несправність?
Як визначити несправність і як самому її виправити – отримати повагу та додати майстерності своїм рукам.
Отже, спостерігаємо:
1. Чи не переміщається золотник допоміжного гідророзподільника при включенні електромагнітів.
2. Котушка електромагніту гідророзподільника перегрівається або гудіння сильніше звичайного.
3. Течити масла між кришкою та корпусом гідророзподільника.
4. Гідророзподільники з гідравлічним керуванням: золотник не переміщається (при підведенні тиску керування РУПР).
Вирішення проблем з електромагнітом:
1. Це несправність електромагніту. Обережно знімаємо електромагніти, промиваємо деталі гідророзподільника. Перевіряємо золотник, надійність його переміщення, та перевіряємо електромагніти.
Важливо не допускати наявність механічних домішок у робочому розчині більше за допустиму норму!
2. Вами допущено попадання дрібних і великих частинок бруду на поверхню, де стикаються ярмо і якість і, як результат - поломка демпферного короткозамкнутого витка.
Видаляємо бруд із поверхні бензином або уайт-спіритом і замінюємо електромагніти.

Вирішення проблем з протіканням олії:
3. Легко вирішується. Ви вже зрозуміли, що сталося пошкодження кілець ущільнювачів.
Купити (дивіться маркування на обідку) та замініть ущільнювальні кільця.
Вирішення проблем із золотником гідророзподільників з гідравлічним управлінням:
4. Проблема вирішується промиванням деталей гідророзподільника бензином або уайт-спіритом.
Не допускайте забруднення робочої рідини механічними домішками більше за допустиму норму!
Гідророзподільник В10 - вирішення проблем
Які несправності можуть виникнути при експлуатації гідравлічних розподільників, з якими проблемами можемо впоратися самостійно, адже тільки практикуючи можна стати майстром своєї справи.
Механічні домішки
Пам'ятаємо, що у золотникових розподільників механічні домішки можуть перешкоджати переміщенню золотника при включенні електромагнітів або підведення управління в гідророзподільників з гідравлічним або пневматичним управлінням.
Якщо ви встановили, що електромагніт працездатний (інакше його слід замінити), напруга в електричній мережі в межах 0,9...1,05 номінальної величини, то слід:
По-перше, переконатися у працездатності золотника, знявши електромагніт.
По-друге, промити деталі розібраного гідророзподільника.
По-третє, замінити олію. Нагадаємо, що заміну робочої рідини слід проводити при зміні в'язкості понад 20% від початкової.І однозначно вона підлягає заміні у разі, коли механічних домішок виявилося більше 0,005% її ваги та 0,05% води
Підвищений тиск на отворі для зливу
Ще одна ймовірна причина несправності може бути підвищеному тиску на отворі для зливу рідини в бак. Слід заміряти
Механічні домішки можуть призвести до необхідності докладати додаткових зусиль на рукоятці. Слід також, як було описано вище, розібрати, промити всі деталі, перевірити тиск під час зливу в бак.
Проблеми з протіканням олії
Протікання масла між корпусом і панеллю (стиком), викликане пошкодженням гумового кільця ущільнювача (ГОСТ 9833-73/ГОСТ 18829-73), вирішується його заміною.
Якщо з кільцем все гаразд, слід перевірити і підтягнути кріпильні гвинти - кріплення до панелі та її поверхню, виявити дефекти. Це можуть бути ризики, раковини та інше.
Нагадаємо, шорсткість монтажної поверхні панелі шорсткість не більше 1,25мкм та допуск площини не більше 0,01мм на довжині 100мм.
Насос НПл - визначити усунути несправності
Покупцям завжди рекомендуємо правило: "новому насосу - нова олія".
Перед першим пуском Ви залили робочу рідину та повернули гвинт запобіжного клапана до позначки нуль налаштування. Всмоктувальна система, трубопровід пропускає рідину зі швидкістю не вище 1,5 м/с, його занурили в підготовлений бак на відстань дно - рівень у два діаметри труби. Після зупинки насоса повного зливу робочої рідини не відбувається, гідросистема налаштована.Всі умови дотримані і все ж таки насос не нагнітає масло, а, якщо і нагнітає масло нормально, але не розвиває потрібний тиск? Давайте розберемося. Визначимо причину і впораємося з нею самотужки.


Насос не нагнітає олію
Перевіряємо рівень олії в баку (чи достатньо її?), якщо інакше, то додамо олії в бак до початкового обсягу або замінимо олію.
Ну, а якщо рівень масла в нормі, то причина несправності може бути прихована у трубі, що всмоктує, - просто засмічення труби і, прочистивши, трубу Ви впораєтеся з проблемою.
Причиною також може бути неправильний напрямок обертання валу. Справа в тому, що промисловість випускає насоси НПл одне і двопотокові, і у тих і в інших правий напрямок обертання валу. Але! На виробництві часто потрібне саме ліве обертання валу. "На замовлення" такі насоси виготовляють.
Примітка. Правильно визначити обертання валу можна так: дивимося на насос з боку приводу - вал обертається за годинниковою стрілкою - правообертальний насос, обертається навпаки, ліворуч - лівообертальний. Або подивитися табличку, на якій напрямок обертання валу показаний стрілкою. Або в документах подивитися позначку насоса: ліве обертання вказується буквою "Л", праве - не вказується, воно задано за замовчуванням.
Якщо Ви визначили, що у насоса покажчик стрілки на табличці та напрямок обертання валу не збігаються, слід його змінити!
Насос нагнітає олію, але потрібний тиск не розвивається
Слід відрегулювати запобіжний клапан або перевірити в гідросистемі вузли щодо витоку і усунути текти.

Насос нагнітає олію, але потрібний тиск не розвивається
Слід відрегулювати запобіжний клапан або перевірити в гідросистемі вузли щодо витоку і усунути текти.
Зовнішні витікання з насоса по валу
Це ще одна несправність насоса. При виявленні цієї несправності, спричиненої пошкодженням манжети, її необхідно замінити.
Підвищений шум насосу
Перед пуском Ви перевірили надійність кріплення насоса та трубопроводів. Особлива увага - всмоктуючої магістралі, тому що, можливо, через недоглянуті з'єднання потрапляє повітря, викликаючи шум насоса. Щільніше підтягнувши всі з'єднання Ви виправите цю несправність.
Впевнені як олія та її кількість? Не перевірили – варто обов'язково впевнитись і, за невідповідності, виправити.
Перевірити манжету - дивіться вище
Два вали - приводний і вал насоса з'єднані муфтою. Допускається деяке відхилення - допуск співвісності осей валів трохи більше 1/10 мм. Стрілка на табличці та напрямок обертання валу збігаються, значить причина у більшій величині зміщення валів відносно один одного. Потрібно відцентрувати вали.
Сказане справедливо для наступних груп насосів НПЛ:
1. Насоси НПЛ пластинчасті однопотокові
2. Насоси НПл пластинчасті двопотокові габарит 1+1
3. Насоси НПл пластинчасті двопотокові габарит 2+1
4. Насоси НПл пластинчасті двопотокові габарит 2+2


Насоси Н400 Н401 Н403 як усунути несправності
У разі виникнення будь-якої несправності в роботі насоса спочатку перевіряємо правильність встановлення та експлуатації.
Перше, переконайтеся, що насос встановлений так, що вібрації під час роботи виключені.Масляний стовп - від 500 до 1000 мм за будь-якого з трьох можливих способів встановлення насоса: під масляним баком, на дні бака і ще один - на лінії нагнітання допоміжного насоса.
Вали насоса та приводного двигуна з'єднані муфтою, конструкція якої повністю компенсує неспіввісність, при цьому можливе кутове зміщення осей та кут зламу менше 1/10 мм та 0,5 градусів відповідно. Чи дійсно навантаження на вал, осьові та радіальні, при з'єднанні насоса з приводом у вашій гідросистемі мінімізовані, тобто небажано використання зубчастих та ременних передач і т.п.
При збиранні гідравлічної системи виключена можливість попадання бруду всередину насоса - перевірені труби на внутрішню чистоту, справність отворів приєднання, герметичність всмоктуючої труби - вона не повинна пропускати повітря.
Експлуатація насоса проходить за дотримання вимог техніки безпеки, регулярно проводиться зовнішній огляд гідросистеми. Встановлено до лінії нагнітання - запобіжний клапан, до магістралі - манометри, чим здійснюється захист насоса від перевантажень та контроль тиску в системі відповідно.
У Вас регулярно проводиться заміна відпрацьованих фільтрів на нові елементи, що фільтрують, що забезпечують фільтрацію олії від частинки більше 40мкм.
Кожен трубопровід пройшов перевірку на герметичність тиском подвійним робітником протягом 5 хв.
Організуйте огляд насоса та всієї гідравлічної системи щодня з метою профілактики. Своєчасне виявлення несправності захистить від великої біди.Зовнішні витікання олії
Якщо в процесі щоденного огляду насоса виявлено текти масла, то заходи, що вживаються, залежать від того, яким способом буде підвищена герметичність - підтягнути деталі кріплення зчленувань або замінити зношені
Через різьбові пробки текти - затягнути пробки, вони недостатньо герметизують.
Через фланцеві та інші типи з'єднань - підтягнути кріплення. У трубних з'єднань підтягуються гайки та штуцери, що забезпечують повну герметичність після їх затягування.
Елемент ущільнення замінюється на новий у тому випадку, якщо через нього відбувається витік, його стан не забезпечує герметичність. Насос демонтується, замінюється манжета.
Не забувайте регулярно перевіряти рівень олії в баку і, при надмірній витраті, її доливати. Кількість масла не повинна бути меншою за кількість, необхідну для п'ятихвилинної стандартної роботи насоса, вона відзначена покажчиком.
Заодно слід перевірити, чи було масло замінено через два місяці з початку експлуатації насоса, практика підтверджує обґрунтованість цього правила. Надалі можна буде міняти масло і раз на 0,5 року, ретельно чистити бак обов'язково.Поштовхи, шум працюючого насоса, що супроводжуються коливаннями тиску в системі
Якщо в процесі щоденного огляду виявлено цю проблему, то ймовірними причинами можуть бути такі:
попадання в систему повітря і тоді потрібно видалити повітря і вжити заходів, що унеможливлюють його проникнення;
недостатній підпір олії на вході в насос
спрацьовування запобіжних клапанів системи нагнітання ,
нещільність всмоктувальної труби
не відрегульована гідросистема.
Можливо, достатньо буде відвернути болт на корпусі насоса і повітря буде видалено з системи. Може виявитися так, що доведеться боротися з повітряним мішком. Тоді найкраще рішення - це встановлення в найвищій точці мішка пробки, за допомогою якої повітря видалятиметься.
Бак повинен містити таку кількість олії, щоб її було достатньо для п'ятихвилинної стандартної роботи насоса, рівень відзначений покажчиком. Якщо кількість нижче мінімального рівня - терміново долийте олії! Тоді проблему, пов'язану з недостатнім підпором масла на вході в насос, буде вирішено.
При надмірному навантаженні лінії нагнітання можуть спрацювати захисні запобіжні клапани. Слід їх перевірити та переналаштувати.
Труба, що всмоктує, може підсмоктувати повітря, її потрібно підтягнути.
І, насамкінець, огляньте і перевірте працездатність гідравлічної системи, налаштуйте її, досягайте злагодженої роботи всіх комплектуючих елементів.
Подача робочої рідини до виконавчих органів системи недостатня. Підняти тиск у гідросистемі неможливо.
Причиною цього можуть стати засмічення клапанів зворотного та запобіжного або збій регулювання. Клапан високого тиску та клапани системи нагнітання промити прочистити та відрегулювати.
Також можлива втрата робочої рідини, тоді потрібно в системі нагнітання шукати витоку рідини – перевіряти всі з'єднання, трубопроводи та ін. та провести необхідний ремонт.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner